вівторок, 10 вересня 2013 р.

Бібліотечні та книжкові весілля - сезон у розпалі!

Бібліотечний гопак

Весільна церемонія в книжковому магазині
Не знаю, як у кого, але в мене іноді буває так, що п'ятничні пости народжуються в понеділок. Тому я вирішила не опиратися блогерській долі та дати волю цим фотографіям, які вже давно чекали на оприлюднення.

Перший варіант весільного торту книголюбів
Як відомо, тепла золота осінь - гарячий сезон весіль, під час яких творчі молоді/дизайнери/організатори весільних послуг змагаються в оригінальності весільних церемоній, сценаріїв, стилів та аксесуарів. Як може виглядати весілля молодих, закоханих не лише одне в одного, але й у книги та бібліотеки? Дивіться декілька ідей, які прийшлися мені до смаку та фантазуйте далі самі :).

Другий варіант весільного торту для книголюбів
Мештики для нареченої
 

Варіант метелика для нареченого
Живі квіти - це вже давно не оригінально.
Весільна церемонія під книжковою аркою
Весілля в поетичному стилі
(фон - вірші про кохання )
Моє весілля було вже N... років тому, і я тоді теж достатньо переймалася оригінальністю та неповторністю, але зізнаюся, що Такі дизайнерські ідеї та теми мені тоді навіть і на думку не спадали, а шкода :).

Немає коментарів:

Дописати коментар